Toimitusehdot
Hyvä tietää Chez Livian toiminnasta
– Tilaaminen ei edellytä rekisteröintiä.
– Toimitamme asiakkaalle kuitin (tai laskun) kirjanpitoa varten (yritysasiakkaat).
– Verkkokaupassa esillä olevat tuotteet ovat lähtökohtaisesti toimitettavissa välittömästi. Tilaustuotteiden kohdalla poikkeava toimitusaika on ilmoitettu tuotetiedoissa. Ilmoitamme välittömästi sähköpostilla tai puhelimitse, jos tilausta ei jostain syystä voida toimittaa välittömästi tilauksen jättämisen jälkeen.
– Tilaukset käsitellään normaalisti arkisin 24 tunnin sisällä tilauksen tekemisestä. Viikonloppuna tehdyt tilaukset lähtevät maanantaina.
– Jos tilauksesi mukaista tuotetta ei syystä tai toisesta ole tarjota, ilmoitamme siitä sinulle viipymättä sähköpostilla tai puhelimitse.
– Tilaajalla on aina kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautuksista veloitamme 9,90 euron käsittelykulun.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot
---
Voit maksaa myös PayPalin kautta.
PayPalista saat tietoa suomeksi tästä.Toimitus ja toimitusmaksut
Myyntialue
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan Manner-Suomen alueelle. Ulkomaille toimituksesta voit sopia meidän kanssa erikseen sähköpostilla.Kysy lisää tuotteesta, jos et löydä etsimääsi tietoa
Palauttaminen ja noutamatta jättäminen
– Palautusaika on tuotteen noudosta on 14 päivää.
– Tuotteet on palautettava käyttämättöminä.
– Tuotteeseen voi tutustua, mutta kuitenkin siten, ettei tuotteeseen synny mitään käyttämisen jälkiä tai vahinkoja.
– Kaikki tuotteen osat tai ominaisuudet tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa.
- Tuotteen palauttamisesta tai noutamatta jättämisestä veloitamme 9,90 e.
Palautuksen teko-ohje on paketissa
– Palautusohjeet ovat pakkauksessa, palauttamisesta ja tuotteen noutamatta jättämisestä veloitamme 9,90 euroa / paketti.
– Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Mikäli sitä ei ole valikoimassa, palautamme kauppasumman tilillenne tuotteen tarkistuksen jälkeen.
-Mikäli tuotteella on muita palautusehtoja, niistä on mainittu aina erikseen tuotetiedoissa. Tuotteen palautus kestää normaalia postia pidempään. Keskimäärin saamme paketin käsiimme 4-12 arkipäivän sisällä.
-Palautamme tilauksen kauppasumman tilillenne nopeasti, kun palautus on saapunut meille.
-Tilaustuotteina ostetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta.
-Kilpailu- ja kuluttajavirasto: //www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/
Toimituksessa rikkoutuneet tuotteet
Joskus paketti ei saavu ehjänä perille, vaikka se on pakattu huolellisesti. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto.
Reklamoi rikkoutuneesta tai muutoin vahingoittuneesta paketista välittömästi pakkausohjeen mukaisesti sekä myös 050 5719621 / Jaana Toppari, mikäli myös tuote on vaurioitunut.
Asiakaspalvelu
Sähköposti: jaana.toppari@topco.fi
Sähköpostitse vastaamme niin nopeasti kuin mahdollista, yleensä samana päivänä.
Myynti ja yhteistyö
Jaana Toppari
jaana.toppari@topco.fi
Puh. +358 50 5719621
Jaana Toppari Consulting Oy / Chez Livia
y-tunnus 2492894-6